• 0938-3033239

شخصیت شناسی آدم ها از نوع لباس پوشیدنشان

شخصیت شناسی آدم ها از نوع لباس پوشیدنشان

چگونه شخصیت آدمها را از طرز لباس پوشیدنشان تشخیص دهیم؟

 

در مطلب قبلی در مورد اهمیت ظاهر و تاثیر آن بر محیط اطراف صحبت کردیم، در ادامه این مطلب به شما آموزش میدهیم چگونه از نوع لباس پوشیدن افراد از درون و شخصیت آنها آگاه شوید.

 

افرادی که اغلب اوقات نامرتب، ناهماهنگ و چروکیده لباس می پوشند، معمولا دارای شخصیتی شلخته هستند که این پیام را به شما می دهند که آینده نگر، قابل اعتماد، نیستند!

 

افرادی که اغلب از مارک های معروف استفاده می کنند و سعی می کنند مارک های لباس و اکسسوری شان را به نحوی به نمایش بگذارند، به دو دسته تقسیم می شوند.

 

دسته اول: کسانی که این نوع لباس پوشیدن موفقیت و مد گرایی می دانند.

 

دسته دوم: افرادی که اعتماد به نفس پایینی دارند و با این نوع لباس پوشیدن، در فکر جبران این موضوع هستند.

 

افرادی که به طور معمول لباس های کوتاه و تنگ را انتخاب می کنند، می توانند دارای شخصیتی خسیس باشند، ذهنی نا امن دارند و در تلاش هستند تمرکزشان روی بدنشان باشد!

 

افرادی که از لباس ها و کفش ها با رنگ های تند و غیر معمول استفاده می کنند، اغلب دارای شخصیتی نمایشی هستند و علاقه دارند به دیگران نشان دهند خاص هستند و بیشتر به چشم بیایند.

 

افرادی که معمولا از لباس های رنگ خنثی و هرگز نوع دیگری از لباس را نمی پوشند، تمایل دارند در جامعه و گروه های مختلف ترکیب شوند و زیاد مورد توجه عموم نباشند.

 

افرادی که از کفش اسپرت و لباس ورزشی زیاد استفاده می کنند، سعی در نشان دادن اهمیت خودشان به سلامتی و ورزش دارند، البته یک نکته مهم وجود دارد که بعد از ورزش کردنشان مشخص می شود!! ممکن است بعد از ورزش کاملا تبدیل به یک شخصیت شلخته شوند!

 

افرادی که اغلب از لباس های رسمی مانند کت و شلوار استفاده می کنند، در نظر دیگران افرادی فاقد خلاقیت به نظر می رسند.

کسانی که نوع لباس پوشیدنشان را تغییر نمی دهند، افرادی هستند که نگران حرف و نظرات دیگران و عدم پیذیرش در جمع هستند.

 

اگر می خواهید با نوع لباس پوشیدنتان مفهومی را به اطرافیانتان برسانید، باید از لباسی استفاده کنید تا احساسات شما را در آن زمان و موقعیت مکانی به بقیه برساند.

 

به طور مثال زمانی که از لباس ورزشی استفاده می کنید، به افراد یادآور می شوید تا ورزش کنند! پس حتما قبل از هر موقعیتی از خودتان سوال بپرسید که چه لباسی مناسب است؟

 

از لباس هایی متناسب با ظاهر و فرم بدنی خود استفاده کنید.

استفاده مکرر از رنگ های تیره، ممکن است شما را در نگاه دیگران فردی عبوس و افسرده به نظر برساند. 

از لباس هایی که یادآور خاطرات منفی و بد هستند، استفاده نکنید زیرا تاثیر بسیار بدی در ناخودآگاه شما دارد.

در نهایت از لباس هایی که به شما حس خوب می دهند استفاده کنید و نگران قضاوت مردم نباشید.